جستجو

لينک هاي روزانه

برچسب ها

فابین راهبرد


باسلام
وبلاگ "فابین راهبرد"(یادداشتهای یک ایرانی) کار خود را در سال1395 آغاز کرد. "فابین راهبرد" با انتشار و بازنشر مقالات و اطلاعات نظامی_امنیتی، سعی بر این دارد که عموم را نسبت به مسائل نظامی_امنیتی آگاه و علاقمند کند. این وبلاگ مقالات را به دو زبان فارسی_انگلیسی انتشار می کند.




کشور مبدا اوکراین
خدمات وارد شده است؟
خدمه 3 ~ 5 مرد
ابعاد و وزن
طول ~ 40 متر
عرض بال 44 متری
ارتفاع 16 متر
وزن (خالی) ~ 73 تن
وزن (حداکثر برداشتن) ~ 130 تن
موتورها و عملکرد
موتورهای توربوجت 4 × CFM56-5A1
کشش (خشک / با پس زدن) 111 کیلو وات
حداکثر سرعت ~ 890 کیلومتر در ساعت است
سرعت کروز 700 - 780 کیلومتر در ساعت
سقف سرویس 12 کیلومتر
محدوده (با بار 20 تن) 5 000 ~ 6 000 کیلومتر
محدوده (با حداکثر بارگیری) 2 900 ~ 3 000 کیلومتر
محدوده کشتی 6 600 ~ 7 800 کیلومتر
ظرفیت ترابری
حداکثر بار بار 35 ~ 47 تن
ظرفیت استاندارد ~ 30 تن
سربازان حدود 300 سرباز، 200 سرباز یا 110 دزدان دریایی
وسايل نقليه ؟
ابعاد محفظه بار
 an_77_l5.jpg (1024×683)

   An-77 یک هواپیمای نظامی جدید اوکراین است که در حال حاضر در حال توسعه است. این پروژه همچنین به عنوان An-188 نامگذاری شده است. این یک پیشرفت بیشتر از An-70 است که یک پروژه مشترک با روسیه بود. در سال 2006 به دلیل مشکلات اقتصادی و روابط سیاسی سخت بین روسیه و اوکراین، روسیه پروژه "An-70" را به نفع حملات بومی Il-76MF و Il-476 ترک کرد. برای چندین سال آینده، به دلیل فقدان بودجه و سفارشات، آینده پروژه 70 An-70 نامشخص بود. در سال 2009، روسیه معاهده ای را با اوکراین برای تمدید انفصال «ان-70» به تصویب رساند و بودجه گزارش شده از سر گرفته شد. در همان سال اعلام شد که 2 هواپیما An-70 برای نیروی هوایی اوکراین ساخته خواهد شد. این نوع به طور رسمی در سال 2015 به تصویب رسید. با این حال با توجه به اقدامات ارتش روسیه در اوکراین و انحصار کریمه، پروژه مشترک با روسیه متوقف شد و ان-70 هرگز تولید سری را نپذیرفت. طراحی هواپیمای آنتونوف هواپیمای خود را به جای روسی انجام داده است. نمونه اولیه آن 77 در سال 2018 به طور عمومی منتشر شد. گرچه اساسا بر روی قبلی An-70 An-70 با نام An-70 شناخته شده بود. با توجه به مشکلات تامین مالی در حال حاضر غیر ممکن است شروع به تولید این هواپیما برای نیروی هوایی اوکراین. An-77 برای صادرات پیشنهاد می شود. حتی برای ایالات متحده پیشنهاد شده است که فاصله بین C-130J Super Hercules و C-17 Globemaster III را در نظر بگیرد. با این حال با توجه به طرح های قبلی آنتونوف، بعید است که این هواپیما اوکراین به فروش قابل توجهی دست یابد.

   هواپیما جدید اوکراین کمی بزرگتر از هواپیمای ایرباس A400M اروپایی است و می تواند بار بیشتری را حمل کند. با این حال آن به میزان قابل توجهی کوچکتر از هواپیمای Boeing C-17 Globemaster III است. انفجار An-77 دارای یک سیستم حمل و نقل داخلی است. این میتواند به عنوان جایگزین برای محموله، وسایل نقلیه یا حتی هلیکوپترها، حدود 200 قطار را در حدود 300 نیرو یا قطار حمل کند. حداکثر ظرفیت بارگیری آن حدود 35-47 تن است. An-77 قادر خواهد بود تا آیتم های هواپیما را تا حد حدود 20،000 کیلوگرم در اختیار داشته باشد. محدوده با حداکثر محموله حدود 3،000 کیلومتر خواهد بود. این حمل و نقل هوایی قادر خواهد بود حمل 20 تن از محموله در فاصله حدود 6000 کیلومتر. حداکثر محدوده خدمات حدود 8000 کیلومتر خواهد بود.

   An-77 به عنوان یک نسخه توربوجت An-70 طراحی شده است که از موتورهای propfan با پروانه های متناوب چرخان استفاده می کند. برنامه ریزی شده است که An-77 توسط موتورهای CFM56-5A1 توربوجت CFM International طراحی شده است. این موتورها در هواپیمای جت مسافربری ایرباس A320 استفاده می شود. بنابراین این موتورها با دوام، قابل اعتماد، به طور گسترده ای در دسترس و به راحتی قابل استفاده هستند.

   An-70 قبلی از آویونیک روسی، شاسی و تعدادی از اجزای دیگر استفاده کرد. جدید An-77 برنامه ریزی شده است که هیچ اجزای روسی ندارد و به جای آن با هواپیمایی غربی در نظر گرفته شود.

an_77_l5.jpg (1024×683)

   An-77 یک ماشین نظامی اختصاصی است که می تواند با استفاده از نوار های فرود کوتاه و غیر آماده، و همچنین از فرودگاه های مجهز به مجهز که دارای امکانات زمین مخصوص نیستند، برداشته شود. این قابلیت فرود بر روی زمین نرم و حتی برف است. بعضی از منابع گزارش می دهند که استفاده از این هواپیما به اندازه 350 متر است

برچسب‌ها: هواپیمای, متوسط
نوشته شده در شنبه ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ساعت 21:30 توسط : علی نباتیان | دسته : دستاورد نظامی شرقی وغربی
  •    []